Friday, June 15, 2012

Otsustasin, et oleks aeg kirjutada kuidas mu eluke siinpool läheb.
Peamiselt olen tegelenud töökoha otsimisega. Olen oma 30 kohta läbi käinud.. Enamustes on kogu töökollektiiv hetkeks olemas, sest see põhihooaeg pole veel alanud. Seega olen paljudesse kohtadesse jätnud oma telefoni numbri, et ehk helistab keegi tagasi. Siiamaani pole telefon helisenud aga küll ta veel hakkab..
Täna tuli minuga tööjahile ka Kaarin kaasa, kondasime mööda ühte tänavat ja ühest lahedast loungest kutsuti mind õhtuks tagasi, et kokku leppida kunaseks proovika mulle paneme. Hoian niiii kõvasti pöialt, et sinna saaksin, sest see väga ilus lounge, üks ilusamaid mis ma siin näinud olen, ja kuna see on viie tärni hotelli kõrval, siis ilmselt on seal ka väga head tipid. Niet pöial on tugevalt pihus :D

Mis veel huvitavat ? Käime rannas päeval v lebotame basseinis.
Mul õnnestus siin eile totaalselt ära põleda. Selg, õlad ja kõik oli niiii põletavalt valus, et pidin isegi magama mingis ääretult imelikus asendis. No aga selle üle pole midagi imestada, kui olla mere ääres lauspäikse käes 4 tundi. Päiksekreem on meil ka ääretult tugeva faktoriga, lausa SPF 4! Juhhei sellele..
Täna siis huviga ootasin, et mis möll mul selle nahaga olema hakkab, et kas hakkan nahka ajama nagu uss v ei. Läks hästi, ptüi ptüi ptüi, ja paistab, et tõmbub hoopis pruuniks.
Pean ilmselt edaspidi natukene ettevaatlikum olema, sest see päike siin on ikka väga kõrvetav, mitte nagu kuskil Hispaanias, kus terve suvi päikest võttes, oled ikka lumivalgeke.

Nii, siis meie söömisest siin. On kaks variant kas me ei söö midagi või käime mäkis, sest seal on kõige odavam. Kanaburks on 1,2 euri ja väike jäts 0,5 euri. Põhisöök ongi päevas see üks jäätiseke. Oih, valetan, käisin kolmapäeval ühes kauges puuvilja poes ka, ostsin 6 kilose arbuusi meile külmkappi. Sellega saime täna ühele poole, nüüd jälle haigutab külmkapis tühjus.
Normaalsed toidud poes on väga kallid, väike kogus juustu on üle 4 euri ja lihast ma parem ei räägigi. Isegi nuudlid on pea euro. Kohutav!

Suurim väljaminek oli mul siin täna. Nimelt pole me ikka veel leidnud korterit endale, hoolimata meie põhjalikust otsimisest, ja seetõttu pidime oma hotellis viibimist pikendama. Oleme siin hotellis hetke seisuga 23ndani, eks siis vaatab jälle edasi. Siin see hotelli manager ütles ka, et hetkel on võimatu korterit mõistliku hinnaga leida, kõik üürivad kas lühikeseks ajaks, ehk siis nädalaks umbes 300 euroga, või otsivad pikemaks ajaks üürnike, ehk siis pooleks aastaks vähemalt. Nii siis ongi niru seis selle elamisega.
Samas hetkel ei saa veel kurta, kuniks raha on. See hotell, kus oleme, on mega hea asukohaga ja siin kõik vajalik olemas, isegi koduloomad.

Kolmapäeval oligi meil väike trall seoses koduloomadega, nimelt õhtul koju jõudes, avastasime, et elutoa põranda on hõivanud erinevad sipelgad- suured, väiksed, lendavad ja hüppavad. Muidugi meil oli koheselt täielik paanika, kuidas me saame siukses elamises üldse öödki veeta, jooksuga läksime manageri juurde, kes meile kohe sebis teise toa.
Nii me siis kolisimegi teise tuppa, kus konditsioneeri ei tööta. No sellest poleks hullu midagi, kui ilmad järjest palavamaks ei läheks. Igalpool on nii lämmmmi olla ja jääkülm vesi on parimaks sõbraks. Vahest harva esineb kerget tuulekest aga see on võib-olla miraaž..

Mida head veel ? Kallid sõbrad, palun sööge kodus liha ja muud head paremat ikka kahe suu poolega, mõeldes nälgivale Annale :D

Kui ma siin täitsa kokku ei kuiva, siis kirjutan peagi kuidas mul seal lounges läks.
 Hotelli hoov siis. Sorri, et pilte tubadest pole, selles saab süüdistada ainult kolme räpakolli.
 Jana siin üritab meile jätsi tellida.
Limanaki beach siis :)

Käisime ka päikese loojangut vaatamas. Oli vaja ikka endal ka pildile ronida!

Tsautsau!

No comments:

Post a Comment