Friday, July 6, 2012

Juba Juuli!

Esiteks vabandan, et pole nii kaua aega kirjutanud. Siin see paar nädalat on möödunud justkui sekundiga..

Mis siis vahepeal toimunud on ? 

Kolisime, jällle!, seekord jäädavalt. Korter on väga suur ja hubane. Meil on kaks magamistuba ja üks suur kööktuba, pluss kaks ja pool rõdut. Ja meil on sipelgad, juhheii!! :D Eriti armastavad nad minu magamistuba, seega viimased ööd olen veetnud elutoa diivanil.. 
Korteri asukoht on enamvähem, poeni on 5 minutit, mäkki 8 minutit ja randa 15 minutit. Minu töökohani on 7 minutit. 
Korteriga olen rahul, muidugi ühe ja teise asja üle saaks viriseda aga see selleks. 

Olen siis olnud tööl 19ndast juunist saadik. Selle aja sisse on mahtunud üks vaba õhtu, mis tegelikult polnud ikka päris töövaba.
Nimelt Kuuba baari salsa tantsija palus, et ehk viitsin minna ühte kluppi henna tätokaid promoma.. Kiitis tööd taevani, et nii lihtne ja raha on hea, väitis, et sai lausa 52 eurot ühe õhtu eest jnejne. Mul oli muidugi, et ohoh, hea võimalus lisaraha teenida ja olin kohe nõus.. 

Nii siis sattuski, et see õhtu kui Kuubast oli mul vaba õhtu, läksin ma River Reggae hennat promoma. Töö oli siis öösel kella kolmest hommiku 8ni. Õudukas, eksole! Veel õudsam oli sealne klientuur, 97 protsenti neist olid maani täis britid ja ülejäänud 3 kõiksugused muud jottarid. Nägin seal ikka väga-väga jubedaid asju, mida siia ei taha kirjutadagi..  Selle ööga sai selgeks, et see töö pole kohe kindlasti minule ja enam ma sinna ei lähe ! Naljanumbriks osutus ka palganumber, nimelt sain oma viie tunnise töö eest 13 euri :D 

Mis veel huvitavat oskan rääkida ? 

Töö juures  on olnud mul kõik vinks-vonks, eriti meeldib mulle meie töökollektiiv, üks on muhedam kui teine. Leidsin endale isegi ühe hea sõbranna,Daria,  kes muutis totaalselt mu arvamust venelastest ! :D

http://www.youtube.com/watch?v=E5ZrN4Hfvj8&feature=related väike klipp, et saaksite aimu, mida mu töökoht endast kujutab ! ;)

Esimesest juulist tuli meile tööle aga üks leedulanna, ka ettekandjaks nagu meie Dariaga. Iva selles, et tegelikult meil pole vaja kolmandat töötajat, sest tööd pole nii palju.. isegi liiga vähe meile kahelegi. Nii ei teagi mis saab, kas uus tüdruk lastakse lahti või hoopis kumbki meist.. 

Uuest tüdrukust nii palju,  et ta on maailma aeglaseim inimene, isegi veel aeglasem kui Kaarin! :D Näiteks kui mina ja üks teine töötaja tassisime laude, toole, sohvasid välja, räägib see piff samal ajal oma sõpradega juttu ja ei liiguta lillegi, kuigi näeb, et meie rabeleme..

Väike draama oli üleeile kui järsku tuli boss minu juurde ja ütleb, et sul on homme vaba päev, mul oli, et misasja, mul alles esmasp oli vaba, et mulle pole uut vaja (nad ei maksa vabade päevade eest) ja sellepeale boss vastu, et aga noh, ma pean kellelegi andma vaba päeva.. TORE KÜLL!
Panin siis jooksuga teise bossi juurde ja niuksusin, et ah ta ütles, et mul jälle vaba jnejne.. Tal oli kohe, et misasja, sul ju alles oli, oota natuke, ajan asja kohe korda.. Asi lõppes sellega ,et Daria sai vaba päeva. Põhimõtteliselt ongi nii, et kuna meil pole üldse busy, siis nad üritavad uue tüdruku palga jaoks meie tööpäevi kärpida. Nii aga pole mõtet tööl käia kui ülepäeviti on vaba.. 

Eile olingi siis  esimest korda nii tööl, et Darial oli vaba päev ja mina olin selle uuega, põhimõtteliselt tegingi mina kogu töö üksi ja tema aegaajalt käis oma laualapiga laude küürimas.. Ääretult asjalik isend on ta ! 
Sain eile aru, et ma pole ainuke, kes teda ei salli ja teda suht mõnitatakse sellepärast, et ta ühele ülemusele üritab ligi ajada vms..Üldse kui muidu on meil väga kokkuhoidev kollektiiv siis tema on kuidagi pundist täiesti väljas.Niet usun ja loodan, et kui keegi läheb töölt ära, siis pole see mina! :)

Ja miskit veel ?

Ayia Napal on käimas parasjagu mingi maffiate sõda. Ma ei tea kas olete kursis aga siin tapeti 5 inimest palgamõrvari poolt ära. Tüli on ühe kasiino pärast tekkinud.. ja üllaülla, kes täpselt selle kasiino kõrval töötab, ikka mina! :D niet kui veel äktsioniks läheb siis näen ehk lives asja. 

Muidu on eluke üsna rutiinne: hommiku üles, randa, poodi, koju tuttu, pessu, sättima, tööle ja koju tagasi. Nii iga päev aga need päevad mööduvad nii kiiresti, et lausa imelik hakkab.. 

Aa ja, vabal päeval külastasin Kaarini töökohta, kus Jürka tegi jälle tasuta kokteile.. Proovisime ära ka mango ja banaani daiquirid. Proovimata on veel kurgi ja tomati omad :D 
Aega veedame siin ka kohalike eestlastega, Tiidu ja Triinuga, mõlemad hästi vahvad ja ikka on ju seltsis segasem. 
Hmm, siis jana on siin vist ära armunud baarmani, kellega ta koos töötab, muud juttu tema suust ei tulegi kui aind tollest tüübist. Söögi alla ja söögi peale :D


 Mango daiquiri
 Banaani daiquiri
 Limanaki beach.
 Käin poes hea ja parema järele vesistamas..
 Kodus söön aga makaronilörri :D
 Aegajalt luban natuke luksust ja võtan frappe (kohalik jääkohv, megahää)
Kuubas jalka finaali vahtimas.. vedasime töökaaslasega kihla, mina ütlesin, et hisp võidab, tema, et itaalia. Võitsin endale suure kanawrapi. Üldse vean siin söögi peale kihla, hiljuti võitsin Janalt kanaburksi nt :D 

Ongi kõik jälle, Järgmine kord üritan postitusse panna pilte meie uuest elamisest ka :) Tsau seniks!

No comments:

Post a Comment